A school library model and the reading problems of secondary school pupils at the present stage of Russian society development
Abstract
About the Author
D. V. KrupnitskyRussian Federation
References
1. Коморовская Т. В., Алкарева Т. П., Куделя Л. А. Библиотека университета и массовая культура: активное противостояние // Региональное книговедение: Сибирь и Дальний Восток. – Новосибирск, 2008. – С. 306–309.
2. Ялышева В. В., Степанова А. С. Чтение и библиотечное обслуживание: исследовательская деятельность Российских библиотек // Библиосфера. – 2007. – № 3. – С. 3–11.
3. Казарина С. В. Социальный портрет пользователя детской библиотеки г. Новосибирска. – Новосибирск, 2004. – С. 6–34.
4. Как ковать кадры для инноваций // Новосиб. обозреватель. – 2008. – № 38 (306). – 8.07.2008. – С. 9.
5. Крук Н. В. Модель современной школьной библиотеки : автореф. дис. … канд. пед. наук. – Новосибирск, 2007. – 18 с.
Review
For citations:
Krupnitsky D.V. A school library model and the reading problems of secondary school pupils at the present stage of Russian society development. Bibliosphere. 2012;(2):86-90. (In Russ.)